Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eetcafé Riad Amsterdam. Meer weten? Ontdek meer
Mohamed
22 jun 2026 om 19:30
hele bestelling kwam helaas koud aan. broodjes hard patat koud geen zout. woon er 5min vandaan. teleurgesteld jammer de volgende keer beter. inhs allah
Yousje
13 jun 2026 om 20:52
Hij was lekker maar te zoutig
Karima
7 jun 2026 om 21:03
Was lekker en goed verpakt
Saliha
7 jun 2026 om 20:02
Ik bestel hier al jaren, deze schotel is teleurstellend de rijst was droog en smakeloos, de kip was dun en er zat veel te weinig saus bij. Zelfs de portie patat was minder. Zowel de kwaliteit als de hoeveelheid zijn flink achteruitgegaan.
Ghizlane
27 mei 2026 om 17:24
bezorger was snel en het eten was heerlijk
Farida
5 mei 2026 om 21:02
eten warm goed gekruid echt genoten
Sadia
25 apr 2026 om 22:59
Mijn kapsalon zwom in ketchup(?!), sinds wanneer doen jullie überhaupt ketchup in kapsalon. Zoete aardappel friet was wel lekker
Anass
7 apr 2026 om 21:27
De bestelling werd snel en netjes bezorgd, en het eten was nog goed warm bij aankomst.
De kwaliteit van het eten was uitstekend. Alles smaakte vers en goed op smaak gebracht. Vooral de porties waren royaal, waardoor je echt waar voor je geld krijgt.
Abdel
2 apr 2026 om 18:25
nooit meer. smerige eten.
Nadia
30 mrt 2026 om 3:40
Het eten was heerlijk. Lekker vers. Berzorging was snel en porties waren goed
hayat
30 mrt 2026 om 0:46
Ik heb een kip/garnalen kapsalon besteld, maar deze was voor ongeveer de helft gevuld en bestond grotendeels uit sla. Dit staat niet in verhouding tot de prijs en wat je mag verwachten.
Erg teleurstellend. Ik bestel niet meer opnieuw
Imane
29 mrt 2026 om 10:25
Jarenlange klant. De laatste keren dat ik bestel; niet tevreden. Dan zit er geen friet bij, dan geen groente, dan geen salade. Een keer opgebeld maar daar waren ze niet blij mee. Ik ben niet meer van plan hier te bestellen. Kwaliteit is achteruit gegaan.